Kategori arkiver: Community

Hvorfor legalisere elektriske scootere, hjul og elektriske skateboards

Hvorfor legalisere elektriske scootere, hjul og elektriske skateboards

Jeg begyndte at ride på elektriske skateboards for omkring halvandet år siden og ikke længe efter at jeg stiftede Fatdaddy. Livet har aldrig været det samme (transportmæssigt), og jeg vil gerne dele et par af grundene til, at jeg kører med min elektriske scooter og elektriske skateboard i Amsterdam (selvom de i øjeblikket ikke er […]

Ernesto fra KALY.NYC deler skøre Electric Skateboard historier | Fatdaddy Podcast nr. 4

Ernesto fra KALY.NYC deler skøre Electric Skateboard historier | Fatdaddy Podcast nr. 4

I den fjerde episode af The Fatdaddy Podcast sad vi sammen med Ernesto fra KALY.NYC under det elektriske skateboard cup i Paris. Vi diskuterer, hvordan Ernesto begyndte at bygge sine brugerdefinerede elektriske skateboards. Detaljerne i bygningen af ​​hvert tavle og nogle skøre personlige esk8-historier, der kører rundt i Bronx, New York. Tjek også deres hjemmeside: […]

Hvorfor Boosted Rev er det mest omkostningseffektive transportmiddel

Hvorfor Boosted Rev er den mest omkostningseffektive måde at transportere på

Hvorfor Boosted Rev er det mest omkostningseffektive transportmiddel Boosted lancerede for nylig deres første premium scooter. Boosted Rev, verdens første elektriske scooter i køretøjsklasse. Med et højere end sædvanligt prismærke undrer nogle af jer: “Er det værd?” Eller, “Ville det ikke være billigere at leje en scooter for kun € 6 pr. tur?” Mens disse er […]

Fuzz Baldrin kaster en Ruckus til Enertion x Fatdaddy EU tour

Fuzz Baldrin kaster en Ruckus til Enertion x Fatdaddy EU tour

Enertion ramte deres lokale hjemmehørende astronaut "Fuzz Baldrin" for at hjælpe os med at fremme vores EU-tour. Se videoen nedenfor. Fuzz tager aldrig sin hjelm af, fordi han ikke ønsker, at nogen skal se sine skaldede pletter på grund af år med ekstremt atmosfærisk tryk, der kører … Jeg mener at pilotere de mest magtfulde […]

Tyskland legaliserer e-scootere, disse er reglerne

Tyskland legaliserer e-scootere, disse er reglerne

Tyskland stemte ja til e-scootere tilbage den 16. maj. I dag er flere detaljer blevet afsløret om kravene til både e-scooteren og føreren. Vi har opsummeret kravene nedenfor. Har en styring og holde stang. Maksimum 70 cm bred, 1,40 meter høj og 2,00 meter lang. Tilladt maksimalvægt: 55 kg (uden rytter) Maksimal designhastighed på mindst […]

Opdatering: Er den næste store ting et nyt e-board eller et sæt?

Opdatering: Er den næste store ting et nyt e-board eller et sæt?

Uge nummer 3 var fantastisk! Du kan huske, at jeg snakker om Yiimixi Blog nr. 1 – Mission. De producerer højkvalitets vandtætte (niveau IP54) elektriske skateboards, som er sjove at bruge, som vi gjorde! Vi smedede CO-grundlæggeren Collin og spurgte ham om vi kan teste sine elektriske skateboards lidt mere. Han accepterede og opfordrede os […]

Cody fra Boosted Boards om den Boosted Rev | The Fatdaddy Podcast # 3

Cody fra Boosted Boards om den Boosted Rev | The Fatdaddy Podcast # 3

Til den tredje episode af The Fatdaddy Podcast sad vi med Cody fra Boosted Boards. Vi diskuterer hvordan den boostede Rev kom til, scooter deling og hvordan Cody kom i kontakt med elektrisk skateboard kultur og Boosted Boards. Spotify: https://spoti.fi/2ELHbvS Apple Music: https://apple.co/2EOqobo Fatdaddy Podcast inviterer gæster fra den elektriske skateboard scene, folk, der bidrager […]

Video: Recap of the Boosted Rev-arrangementet

Video: Recap of the Boosted Rev-arrangementet

Liam Martens (følg ham på Instagram!) besøgte vores Boosted Rev event sidste uge og lavede en fantastisk genoptag video af arrangementet. Hør foredragene fra Boosted Boards, erfaringerne fra Boosted Rev fra vores lokalsamfund og nogle gode billeder af gruppeturen på Vondelpark midt i Amsterdam. Også, vi har brug for mere Pizza næste gang.