En opdatering om Boosted, dit produkt(er) og vores perspektiv.

En opdatering om Boosted, dit produkt(er) og vores perspektiv.
Da Fatdaddy er Boosteds forhandler for Europa, og vi også administrerer reparation og service for europæiske brugere, ønsker vi at sikre dig, at du ikke behøver at bekymre dig om noget. Både Boosted og Fatdaddy vil stadig have dig dækket nu og i fremtiden.
I dag offentliggjorde Boosted Boards CEO Jeff Russakow en åben besked til Boosted Boards Community på deres blog.
I dette indlæg skriver Jeff om fremtiden for Boosted og hvad virksomheden gennemgår lige nu. Nyheden fik vores indbakke til at eksplodere med bekymrede kunder. Men skabte også en masse rygter, frygt og sladder på Internettet.
Lad os starte med at afskedige en masse Boosted-personale, det er ekstremt trist at skulle slippe kolleger, der lægger hårdt arbejde og deler lidenskab. Men det er en sund beslutning at holde virksomheden i live i deres nuværende situation. Det er en hård beslutning og noget, som jeg også har været igennem med mit firma.
Årsagen bag disse problemer er den amerikanske og Kina handelskrig. For at få Boosted-produkter til USA, måtte Boosted betale en betydelig højere importafgift. Den amerikanske og Kina handelskrig tilføjede en toldsats på 25%. Denne økonomiske byrde var for høj for Boosted, og de kunne ikke følge med omkostningerne ved at drive en virksomhed.
Når du designer, producerer og distribuerer et nyt produkt, skal du undersøge, udvikle og sende det. De to første gik perfekt, indtil de ønskede at få deres scootere og andre produkter sendt til deres lager og forhandler.
Boosteds fremtid vil bestemt være anderledes, men positiv. Boosted arbejder på at overvinde toldkrigen, de har allerede en godkendelse for at udelukke elektriske skateboards fra den tunge told (link). De vil også få adgang til deres ekstra midler, som den amerikanske regering langsomt betaler tilbage. Jeg er sikker på, at virksomheden vil komme tilbage på benene. Vi som fællesskab har brug for at give dem lidt tid.
Hvad dette betyder for Boosted-kunder er en forsinkelse i levering af deres ordrer og en forsinkelse i kundeservice i et stykke tid.
Indtil de kommer sig, vil du vide, at Fatdaddy som Boosted Service Center og Nr.1 ​​Boosted-forhandler i Europa fortsætter med at støtte Boosted-produkter, Boosted-reparationer og vil besvare alle dine Boosted-spørgsmål så meget som muligt.
Hvis du har spørgsmål, skal du ikke tøve med at kontakte Fatdaddy. Vores team er klar til at besvare alle dine brændende spørgsmål og understøtte disse fantastiske produkter.
Tijl, CEO Fatdaddy

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *